Sign in to follow this  
Followers 0
SenekkA

Tutorial explicare coduri

1 post in this topic

Coduri [explicatii] by SenekkA


AIM ->
Tremura tinta sau e titirez; daca ii tremura tinta inseamna ca e 100% codat, nici nu stie sa foloseasca codul asadar BAN :colgate2: . Deseori cei cu aim tin tinta mai sus, mai ales ca au Target-ul pus pe head. Intalnim si no-recoil. Tinta se pune automat pe cel care este mai aproape, niciodata pe cel mai din departare, este utila faza cand esti spect si il urmaresti. Atentie!!! Nu orice tinta care tremura inseamna ca este aim, in cazul asta trebuie sa fiti foarte atenti, pentru ca playerul se poate "distra" cu tinta si tu, "neexperimentat", nu-ti dai seama ca defapt este numai un joc.

 
WALL ->
Se opreste cand vine inamicul, trage prin pereti abuziv si foarte precis, ii urmareste prin perete si le iese in fata tragand in ei, tinta tinuta in jos => el se uita prin pereti, arma ingreunandu-i vederea prin ei... multi urmaresc adversarii cu tinta prin perete iar altii, mai inteligenti, stiu cand sa opresca wallu si aim-u cand trebuie; In cazul in care esti admin iti poti da seama repede daca "X" are wall.  
 Cel mai simplu mod de a depista wallul este cel cand te pui spectator si-l urmaresti , pornesti demo pe suspect , ca sa poti avea o dovada  atunci cand suspectu face o reclamatie pe forum .
 
ESP . ->
Esp-ul sunt niste patratele mici care apar in mijlocul adversarului . Exact ca cele care apar la admini cand este activat ESP-u (spectator) si anume acele box-uri care indica pozitia adversarului. Acest lucru poate diferi de la un cod la celalalt si anume : poate arata tot jucatorul (fara box) , poate arata doar un box (un patratel cat trunchiul jucatorului) sau un punct mai mic.
SSWALL — click
SSWALLA — click
 
SILENT AIM ->
1 Ce este Silent Aim-ul ?
Un program deseori intalnit sub forma "Leis.exe" insotit de un document in care se afla setarile lui si un .dll !

2. Cum depistam acest cod ?

Pentru a depista aim-ul trebuie sa fi foarte atent la urmatorul aspect:
Traiectoria gloantelor [ NOSPREAD ]: Gloantele merg intr-un punct fix, sau intr-o arie foarte mica:
Cod activat -> — click
Fara cod -> — click

 

Nota
De asemenea, silent aim-ul beneficiaza si de no-flash si no-smoke [ aceste doua facilitati pot fi depistate doar cu ajutorul pozelor !! ]
Insa, daca i-ati facut unui player poze si ii apare in 'dosul' paginii un mesaj gen: " YOU ARE 100% FLASHED " va puteti da seama rapid ca este vorba de no-fleash, precum in printul acesta: Click aici 
 
Pe scurt :
1) AIM - trage si sare tinta numai in cap (usor de detectat)
2) Silent AIM (configurat sa sara in cap) - trage in corp si la un momentdat sare in cap (depinde si unde tragi, multi obisnuiesc sa traga la cap, sa nu se vada ca sare)
3) Silent AIM (configurat sa dea in piept/burta/picioare/maini/cap) - omoara repede adversarul. De ce? pentru ca poate sa traga si pe langa ghete, glontul se duce tot in piept/burta/picioare/maini/cap etc (depinde de ce este mai aproape), dar orice silent AIM trebuie configurat sa dea in cap.
4) Silent AIM (care nu da in cap) sau mai bine zis no recoil - fixeaza tinta pe jucator(adica il urmareste pe adversar), si poti trage automat cu arma ca nu sare tinta.

Diferenta intre Silent AIM si no recoil:
Silent AIM-ul sare singur in cap(greu de observat) depinde si de configurarea acestuia, no recoil-ul nu sare, la no recoil tu trebuie sa dai HS (ceea ce este putin mai greu din cauza cfg-ului )


NO-RECOIL ( Anti-Recoil ):
Este deseori intalnit sub forma unui script care se introduce in cfg si se activeaza de pe o tasta bindata (deobicei nerealizabil, deoarece modfica cl_pitchspeed, care este setat de sv automat)
- No-recoilul reprezinta absenta reculului, adica: tinta nu se misca deloc, ramane intr-un punct fix, insa gloantele se imprastie pe o arie anume.
NOTA -Singura metoda de depistare a acestui cod este sa folositi record nick in consola.

 
NO-SPREAD
- Este intalnit doar sub forma .exe .
- No-spredul reprezinta aria/respandiarea gloantelor, adica: gloantele se imprastie pe o arie setata de utilizatorul codului [sau intr-un punct fix] insa tinta se misca normal [deci exista recul] de asemenea, singura metoda de depistare a acestui cod este demo-ul .
 
AIMSPOT
Aimspot-ul este un punct mic alb, care apare pe diferite parti ale corpului [ asta depinzand de setarile facute ] insa de regula apare pe cap / piept
aimspot — click aici
 
SPEED 
Nu poti sa nu iti dai seama (se misca foarte repede) 
 
amx_ss: Daca pozele primite de la player-ul caruia i-ati facut SS vi se par "modificate"  puteti  folosi:
https://www.freakz.ro/ss_checker.php
 
Scriptul acesta detecteaza daca un screenshot facut in Clientul de Counter-Strike a fost modificat ulterior in paint/photoshop/etc sau nu.
 

Lucruri esentiale , pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula comenzi in consola  :

 

  • Comenzi Admin AMX Mod X pe server Counter Strike 1.6
  • amx_kick (nume or #userid) [motiv]
  • Da kick la un jucator
  • amx_addban nume (steam id sau ip) (minute> [motiv]
  • Adauga un ban la lista cu ban-uri(banlist) a serverului
  • amx_banip  (nume) (minute) (motiv)
  • da ban jucatorului cand este pe sv 
  • amx_slay (nume sau #userid)
  • Da slay la un jucator
  • amx_slap (nume sau #userid) [damage]
  • Da slap la un jucator
  • amx_who
  • Arata admini care sunt  pe server
  • amx_last
  • Memoreaza 15 ip-uri la cei ce se deconecteaza apar in consola
  • amx_map (nume_harta)
  • Schimba harta
  • amx_nick (nume original) (nume nou)
  • Schimba numele unui jucator
  • amx_ CT/ T/ SPEC  "nume" 
  • Trimiti jucatorul ct/t/spec
  • amx_gag "nume" minute" "motiv"
  • Dai gag /mute  jucatorului
  • amx_ss nume 3/4/5  [ minim 2 poze , maxim 5 poze ]
  • Faci 3/4/5 poze jucatorului banuit de wall
  • amx_say (mesaj)
  • Trimite un mesaj tuturor jucatorilor
  • amx_chat (mesaj)
  • Trimite un mesaj tuturor adminilor de pe server
  • amx_psay (nume sau #userid) (mesaj)
  • Trimite un mesaj privat unui jucator
  • amx_votemap (harta) [harta] [harta] Minim 2 harti , se pot da pana la 5 harti la vot , nu recomand 5 harti la vot
  • Porneste un vot pentru schimbarea  harti pe server .
  • amx_votemapmenu
  • se tasteaza in consola si  afiseaza lista de harti server
  • Say/harti
  • tastezi pe y si iti arata ultimele 5 harti jucate pe server
  • Nota ! -> Acest mini-tutorial este informativ si cred ca util totodata,membrii overwatch care vor sa faca parte din echipa Overwatch sunt obligati sa stie toate codurile care pot fi depistate !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0